LIFE

LIFE

Tuesday, March 27, 2012

kebosanan

Assalam.. apa kabar dunia hari ini? semoga hari ini semuanya sihat-sihat belaka ye.. Saya hari ini pun sihat je cuma lately ni ada rasa penat sikit dan to be honest saya pun xtau sbbnye.. hehehehe... Mungkin sebab banyak kerja kot, hmm xtau la betul ke tidak..

Untuk cebisan cerita kali ini, saya bercadang nak beritahu pada semua yang mulai dari hari khamis esok, saya dapt cuti untuk 4 hari, dan ini bermaksud kelas tak ada sampai minggu depan.. OOOOOOOoooooo..... seronoknya hidup ini.. Saya dah plan macam2 dah untuk cuti yang sekejap ini... Saya plan nak tidoooooo je dari pagi sampai petang, sampai malam dan sampai ke pagi semula... hahahaha.. memang seronok betul hidup saya kan.. padahal kerja - kerja yang sepatutnya disiapkan dah menunggu untuk disiapkan dan dihantar minggu depan..

Tapi apa nak kisah, tunggulah kejap lagi bila dah sampai mood.. selagi mood kerja x datang, berehat adalah topik yang paling digemari sekali dalam chapter kehidupan kampus.. kannnnnnn??? 

Okla saya malas pulak nak tulis lebih-lebih kali ni... And for the last word, adios amigos...

No comments:

Post a Comment